Innvik med digitalt berekraftmagasin
– Det sikrar oss å bli verande ein aktuell leverandør i framtida, då dette utvilsamt er viktig for mange av våre kundar.
Det fortel Christine Lunde Hallor, leiar for økonomi og finans i Innvik. I 2021 starta tekstilprodusenten i Innvik arbeidet med å setje opp eit eige digitalt magasin om berekraft, med nettadressa www.berekraft.innvik.no, som ligg godt synleg på eigne nettsider (innvik.no).
Her presenterer dei målet sitt - å blir CO2-nøytrale - og tek ein detaljert gjennomgang av korleis dei skal nå måla. Alt frå råvare, ulike ledd i produksjonen, energikjelder, verdiar og fokus på kvalitet og varigheit, sertifiseringar og prosjekt dei deltek i.
Vi skal investere 50 millioner kroner for å bli CO2-nøytrale og dermed redusere klimagassutslipp og miljøpåvirkning. Alle våre energikilder skal over på fornybare og CO2-nøytrale alternativer. Vi vil fortsette å bruke bærekraftige råvarer og ta enda mer av produksjonen til Norge og Innvik. I tillegg lager vi produkter som varer lenge. Vi vil ta en ledende rolle og bli blant de beste på bærekraftig tekstilproduksjon!
Dette har dei gjort saman med oss i Gasta, som har utvikla og designa magasinet i Squarespace, rettleia strukturen og produsert innhaldet.
– Berekraftmagasinet har blitt veldig fint. Mange blir positivt overraska over at vi ligg så lang framme på dette området, fortel Lunde Hallor.