Søkemotoroptimalisering (SEO)

I Gasta jobber vi litt annleis med søkemotoroptimalisering enn andre byrå, ettersom vi utelukkande jobbbar med våre eigne kundar som har Squarespace-baserte nettsider. Det gjer at vi kan sjå meir heilskapleg på SEO-arbeidet og raskt og enkelt gjere tiltaka analysen krev.

Å jobbe med søkemotoroptimalisering er ikkje ein sprint, heller ein maraton. Men effekten av å bli funnen på viktige søkeord kan vere uhyre verdifullt og ei usedvanleg god investering.

Med vår erfaring med Squarespace og søkemotor, kan vi garantere at dette vil gi effekt!

Vi har satt opp ein SEO-pakke for våre kundar :

1. Oppstart, status SEO:

  • Korleis rangerer nettsida di på viktige søkeord?

  • Kva forretninsmessige mål ønskjer du å oppnå gjennom din SEO-strategi? T.d auka sal, fleire abonnentar på nyheitsbrev, merkevarebygging?

Konkurrentanalyse:

  • Kvar står bedrifta di samanlikna med konkurrentane?

  • Kva nøkkelord er konkurrentane gode på

  • Oversikt over konkurrentane sine Google ads (nøkkelord dei kjøper)

Nøkkelordanalyse:

  • Gjennomføre nøkkelordanalyse

  • Bli enige om nøkkelord og nøkkelordfrasar i oppstartsmøtet

Leveranse:

  • Statusrapport

  • Oppstartsmøte (Teams) der vi blir enige om mål og nøkkelord

2. SEO-arbeid pr. mnd

I våre avtalar jobbar vi fast med diverse tiltak for å betre SEO. Dette er typisk:

  • Optimalisere innhald for SEO

  • Arbeid med tekstar og titlar (H1, H2)

  • Metabeskrivelser undersider

  • Bildeoptimalisering

  • Hastigheit (Core web vitals)

  • Alt-text på foto mm (også bra for universell utforming)

  • Sjekke 404-feil (døde lenker)

  • Intern lenkesjekk

  • Vurdering av konvertering. Finn besøkande det dei er ute etter?

  • Skape backlinks (linkar inn til sida)

  • Registrere sider på t.d Google MinBedrift

  • Tiltak i sosiale medier som kan skape trafikk til sida

3. Produksjon av innhald

  • Kanskje det mest effektive tiltaket er å produsere artiklar på fast basis, der nøkkelorda er sentrale

  • Desse artiklane kan delast på sosiale medium

  • Artiklane kan vere grunnlag for pressemeldingar

  • Og dei kan også vere grunnlag for annonsering (søkeordannonsering Google Ads)

4. Rapportering

  • Vi bruker rapporteringsverktøyet Whatagraph. Fordelen med dette verktøyet er at vi kan inkludere statistikk frå nettsida, Google Search Console, Google Ads, Facebook ads, slik at de får total oversikt.

  • Vi kan tilby to alternative rapportar:

    • Rapport på epost 1g. pr. mnd med våre kommentarar

      evt.

    • Fast tilgang til live rapport (monitor)

  • Statusmøter etter behov blir inkludert i avtale.