Skap større engasjement rundt årsmeldinga di
Er du i gang med årsmeldinga for 2022? Med kreative grep kan den bli både lettlest og engasjerande.
I dag blir rapportar og brosjyrar oftare produsert for digitale flater. Lesing på skjerm har gjort oss rastlause og utolmodige – og det må vi ta høgde for når vi skal formidle. Korleis skaper ein engasjement når større tal- og tekstmengder skal nå ut?
Årsmeldinga di presenterer utvikling og ambisjonar, både til dei tilsette og til omverda. Det er ei unik moglegheit til å vise kven de er og kva de har oppnådd.
Gasta kan hjelpe deg med å spisse bodskapet, løfte fram høgdepunkta og presentere det i ei dynamisk forteljing på nett.
Ved hjelp av «scrollytelling», ein kombinasjon av «scrolling» og historieforteljing – kan ein la historia utspele seg medan ein les. Omtrent som du ville ha lest ein større artikkel, i ei av landets største aviser.
Korleis lukkast med digitale format?
Vi ser at dei verkeleg gode, digitale forteljingane har fleire visuelle element. Gjennom bilete og videosnuttar som underbyggjer identiteten til bedrifta, held du lesaren engasjert.
Det er dessutan viktig å prioritere informasjonen, slik at hovudpoenga kjem til syne.
Sjå til dømes korleis Eidsiva sin årsrapport er løfta ut av tradisjonelle, tekstprega rammer – og inn i ei engasjerande, visuell forteljing.