Korleis marknadsføre seg i utfordrande tider?

Det er lett å strupe budsjett, men kva skal eigentleg til for å lukkast?

Svaret er ikkje enkelt, men noko vi ønskjer å finne svare på. Difor meldte vi oss på lanseringen av rapporten The Nordic CMO Survey” laga av Kampanje, Resumé, Synlighet og Dansk Markedsføring. Den ser på kva marknadssjefar i Norden trur på, kva dei prioriterer og korleis dei lukkast. Kva investeringar gjer dei for å sikre fremtidig vekst? Her må det vere noko for oss å lære!

Her er vår oppsummering av rapporten:

  • 61 % av marknadssjefane ser lavkonjunktur og synkande forbruk som den største utfordringa

  • 50 % har endra markedsstrategien sin som følge av usikre makroøkonomiske forhold det siste året

  • 34 % vil auke marknadsbudsjettet i 2023

  • 79 % bruker byrå i større eller mindre grad

  • 43 % skal tilsette i markedsavdelinga si

  • 59 % har investert i nye kreative konsepter og kampanjar det siste året

  • 54 % har satsa meir på merkevarebygging det siste året

Dette seier marknadssjefane at dei vil satse på framover:

  1. Marketing automation

  2. Kundelojalitetsprogram

  3. AR og VR

  4. Podcast

  5. Videomarknadsføring

  6. Influensersamarbeid

Dei som lukkast best er dei som:

  1. Har ein tydeleg marknadsstrategi og tallfesta marknadsføringsmål

  2. Har godt samarbeid mellom sal og marknad om felles planar og tiltak

  3. Investerer i folk og markedsbudsjett

  4. Investerer i innsikt og merkevarebygging

  5. Er framoverlente og tør å prøve nye ting

  6. Ser meir utover enn innover, og forventer utfordringar i omgivnadane

Rapporten “The Nordic CMO Survey” er laga av Kampanje, Resumé, Synlighet og Dansk Markedsføring.


 

Kva meiner vi i Gasta at du bør gjere?

Ikkje strup budsjettet

Om alle andre struper marknadsbudsjettet, er det jo ein ypperleg moglegheit til å tre fram? Tradisjonelt er det mange som tenker at utfordrande tider er grunn til å “sitte stille i båten”, men her tenkjer vi at det er ein god anledning for lettere å ta fleire marknadsandeler.

Merkevarebygging, ikkje kortsiktig sal

Gjer det smart og tenk langsiktig. I marknadsføring kan ein skilje mellom kortsiktige salsaktivitetar og merkevarebyggande aktivitetar. I ein periode der kjøpekrafta går ned, kan det vere lurt å fokusere meir på merkevarebygging. På den måta lar du kundane bli kjend med deg, og så har dei deg “top of mind” seinare når dei er klare til å kjøpe.

Juster strategien din

Mål kan endre seg fort i desse dager. Det du trudde i går, er kanskje ikkje realitet i dag. Difor anbefaler vi å gå gjennom strategi og mål, og sjå kor ein kan justere tiltak for å oppnå resultat - eller delmål. Ver realistisk!

Våg å satse

I usikre tider må ein tenke nytt. Dei marknadssjefane i rapporten over som har suksess, har til felles at dei våger å prøve nye ting. Kanskje dette er tida til å nytte meir video, prøve scrollytelling - eller prøve seg i ein ny kanal? Kva med nyheitsbrev?

Kontakt oss gjerne om du vil diskutere nye idear!

Ingvild Hagen

Ingvild er digital marknadsførar i Gasta design & kommunikasjon. Ho jobbar fast med mange av kundane våre, og er eksperten vår på digital annonsering.

ingvild@gasta.no

Forrige
Forrige

Derfor bør du konvertere til Squarespace 7.1

Neste
Neste

Skap større engasjement rundt årsmeldinga di