To smarttelefoner med bilder av sosiale medieannonser for SIMAS og Rekkje Situvikling. SIMAS-annonse omhandler engasjement for miljø og sirkulærøkonomi mens Rekkje Situvikling fokuserer på stillinger for ledelse av pumptracks og sykkelstier.

Strategisk annonsering på nett

Digital annonsering handlar om å treffe dei riktige menneska, til rett tid og i rett kanal. Drivkrafta vår er å skape best mulig resultat for deg!

Dette kan vi hjelpe med:

Person ser på dataskjerm med analyseverktøy

Google Ads

98 % av dei som googlar, vel ei bedrift som finst på første side i resultatlista. Gjennom Google Ads kan du vise annonsar til dei som søker etter akkurat det du tilbyr. Ein effektiv form for annonsering som vi hjelper fleire kundar med.

Tre smarttelefoner viser annonser for Norsk Countrytreff med bilder av artister, datoer for arrangementet, og videoer. Detaljer om antall dager og artister er også inkludert.

Facebook og Instagram Ads

Nesten alle nordmenn har profil på Facebook eller Instagram. Dermed er dette gode plassar å vere synleg med bodskapen sin. Sidan dei to kanalane har same eigar, er det enkelt å annonsere på to plattformar samtidig.

To smarttelefoner som viser LinkedIn-profiler. Den venstre skjermen viser profilen til "Gasta design & kommunikasjon" med logo og informasjon om tjenester. Den høyre skjermen viser en personlig profil med navn og tilknytning til Gasta.

LinkedIn Ads

LinkedIn er verdas største faglege nettverk, og verkeleg i vinden for tida. Her kan ein annonsere målretta mot segment som bransje, interesser og stillingstittel - spesielt nyttig for dei som driv B2B.

Andre kanalar?

Det finst eit hav av annonsekanalar å velje i. Er du nysgjerrig på ein kanal som ikkje er nemd her? Vi prøver gjerne ut nye ting i lag med kundar.

Det viktigste er at ein vel den rette kanalen for å treffe målgruppa.

Kundar vi annonserer for:

Kvinne som smiler, iført lys jakke, sitter foran et vindu med rutenett bakgrunn.

Skal vi ta ein prat?

Ingvild Helle Hagen
Digital markedsførar

ingvild@gasta.no