Løft årsmeldinga ut av papirformatet
Med kreative grep kan du gjere årsmeldinga for 2023 langt meir engasjerande.
Årsmeldinga di presenterer utvikling og ambisjonar, og er ei unik moglegheit til å vise kven de er og kva de har oppnådd. Men korleis skaper ein engasjement med større tal- og tekstmengder?
Vi i Gasta har god erfaring med å spisse bodskapet, løfte fram høgdepunkta og presentere det heile i ei dynamisk forteljing på nett.
Ved hjelp av «scrollytelling», ein kombinasjon av «scrolling» og historieforteljing – kan ein la historia utspele seg medan ein les. Omtrent som du ville ha lest ein større artikkel, i ei av landets største aviser.
Å skape innhald i eit format som fengjer
Dei verkeleg gode, digitale forteljingane bruker bilde, tekst og video for å halde lesaren engasjert. Difor får dei langt meir respons enn kva lister med fakta og tal gjer.
55% av forbrukarar meiner det er enklare å hugse ei fortelling enn ei liste med fakta. 75% meiner det er viktig for merkevarer å fortelje historier.
Med scrollytelling gjer du nettopp det. Med levande bilder og treffsikre tekstar vil fleire ta del i historia.