Slik kom dei på førstesida på Google
Som forhandlar er det strategisk viktig for Maskinsenteret Vestland å vere synleg når folk søker på landbruksutstyr. Vi har hjelpt dei opp på førstesida på to viktige leverandørnamn.
For halvanna år sidan laga vi ny nettside for Maskinsenteret, leiande leverandør av landbruksmaskiner på Vestlandet. Nokre månadar seinare tok dei kontakt med ei litt anna problemstilling:
Dei ønskte å bli synleg når potensielle kundar søker på dei to produsentane Pöttinger og Kuhn i Google.
I januar var dei hhv på plass 73 og 27 på desse namna. Jobben vår blei å få dei opp på førstesida.
Slik gjorde vi det:
Såg på konkurrentane i søk og kva som skulle til for å slå dei
Utforma eigne landingssider om Kuhn og Pöttinger som svarer på søka
Jobba med optimalisert innhald på landingssidene
Boosta trafikken med betalte søkeordsannonsar
Delte landingssidene ut i andre kanalar for å få meir trafikk og fleire lenker inn
På denne måten skjønner Google at Maskinsenteret har godt, nyttig og relevant innhald som svarer godt på søket, og vil vise dei høgare opp i resultatlista.
Frå usynleg til synleg
Grafane under viser korleis Maskinsenteret har utvikla seg på dei to søkeordene sidan januar. Frå plass 73.5 til 9 på søket pöttinger og frå plass 27 til 5.5 på søket kuhn. Det betyr at dei no er på førstesida på begge - og då er det mykje meir sannsynleg at folk klikker inn til nettsida deira enn før.