Squarespace Enterprise hjelper oss å jobbe meir effektivt med kundane våre

Korleis? Squarespace har skrive ein artikkel om oss.

For eit års tid sida vart vi Enterprise-kunde hjå Squarespace, som eitt av tre selskap i Norden. Dette er ei avtale vi har stor nytte av, og vi sparar mykje tid på å organisere oss slik. Det gjer at vi kan bruke tida på å jobbe meir effektivt med kundane våre.

Her er kva Squarespace skriv, etter å ha intervjua Vidar Bondevik:

“It’s been a great investment and saved us a lot of time by making our processes easier,” he says. 

Bondevik felt his agency outgrew the standard Squarespace plans when billing clients became more complex and time-consuming due to the high volume of websites. He says his team would spend at least one full, eight-hour workday per month juggling the logistics of individual client invoicing and credit card payments. Now with Enterprise bulk billing, Gasta receives two invoices per year that cover all of their client websites, saving them a total of 96 hours annually.

“It’s so much easier now because the invoices list all of our customers—we can quickly check everything and make payments,” he says.

Les heile artikkelen hos Squarespace.

Astri Knudsen

Astri er innhaldsprodusent og dagleg leiar i Gasta design og kommunikasjon. Ho er oppteken av å finne dei gode historiane og gi deg målretta innhald.

astri@gasta.no

Forrige
Forrige

Ny nettside for garden i “Hver gang vi møtes”

Neste
Neste

Verdsleiande innovasjon under vatn - frå dyktige folk i Bergen