Lindstrøm Hotel - der gamal og ny historie møtast

Lindstrøm Hotel hadde behov for fornying og for å skape ein tydlegare posisjon på den norske marknaden.

Resultatet av samarbeidet vart i første omgang ny posisjonering, med fokus på historia til hotellet. Ny visuell identitet vart utvikla og ny nettside, med flotte foto av Tove Lise Mossestad.

Ein spennande prosess som starta med ein merkevare-workshop gav grunnlag for nytt merkeløfte og den nye posisjoneringa.

Både logo og den visuelle identiten speilar ro og hygge, og samtidig samlar den både ny og gamal stilart.

Med ny nettside og ny visuell identitet, ligg alt til rette for å markedsføre hotellet i digitale kanalar.

Gjennom eit løpande samarbeid om innhaldsproduksjon og annonsering, er Lindstrøm Hotel godt synlege på mellom anna Google Ads, Facebook og Instagram.

 

 

Har du eit prosjekt du vil diskutere? Ta kontakt!

Astri Knudsen, dagleg leiar
astri@gasta.no
984 08 619

Vidar Bondevik, rådgivar
vidar@gasta.no
482 36 323

Ingvil Helle Hagen, digital marknadsførar
ingvild@gasta.no
928 81 906

Forrige
Forrige

Brødrene Aa

Neste
Neste

HKS Oslo