Slik kom avfallsselskapet SIMAS i gang på LinkedIn
Det interkommunale avfallsselskapet i Sogn vil vise seg fram som ein attraktiv arbeidsgjevar, følge med i tida og nå nye målgrupper.
Det er mange gode grunnar til å kaste seg på LinkedIn-bølga. Kanalen er det sosiale mediet nordmenn stolar mest på, det er færre bedrifter tilstades og mindre konkurranse om merksemda. Ikkje minst har ein potensial til å nå ut til andre folk enn ein gjer i øvrige kanalar.
Les også: LinkedIn for bedrifter, kvifor det?
Riktig innhald til riktig målgruppe
Frå før nytta SIMAS kanalar som eigen nettside, Facebook og Instagram.
Men på LinkedIn vil dei snakke til andre folk, med anna type innhald:
– I dei fleste kanalane kommuniserer vi til abonnentane våre som privatpersonar, forklarer rådgjevar i SIMAS, Jørn Mortensen.
– Men på LinkedIn er det mogleg å treffe litt andre folk i eit litt anna modus. Journalistar, politikarar, statstilsette og liknande. Ikkje minst er det ein god plass å drive employer branding med tanke på rekruttering.
Dermed må dei óg tilpasse innhaldet. Dét er noko av det Gasta hjelper med.
Les også: Slik får du fart på LinkedIn
Ein liten dytt frå Gasta
SIMAS hadde lenge tenkt at LinkedIn kunne vere noko for dei, men visste ikkje heilt kvar dei skulle starte.
– Gasta gav oss ein dytt, og det var i grunn fint. Dei oppretta ein profesjonell profil og hjelpte med dei første innlegga. Slik kom vi i gang, og det blei ikkje berre noko vi snakka om å gjere, men noko vi faktisk gjorde, seier Mortensen.
I den nye kanalen informerer dei om kva som foregår i SIMAS, prosjekt og arrangement, korleis dei kommuniserer til innbyggjarane - kort og godt korleis dei jobbar for å nå visjonen “Ressursar på rett veg”. Det er altså mindre fokus på korleis ein sorterer avfall i kvardagen, og meir fokus på å setje SIMAS inn i ein større samanheng.
På kort tid har dei fått godt med engasjement på postane sine, og over 100 faste følgjarar som ønskjer å få jamnlege oppdateringar frå dei. Vi i Gasta gler oss til vidare samarbeid og å sjå kor ferda ber!