Slik kom avfallsselskapet SIMAS i gang på LinkedIn

Det interkommunale avfallsselskapet i Sogn vil vise seg fram som ein attraktiv arbeidsgjevar, følge med i tida og nå nye målgrupper.

Det er mange gode grunnar til å kaste seg på LinkedIn-bølga. Kanalen er det sosiale mediet nordmenn stolar mest på, det er færre bedrifter tilstades og mindre konkurranse om merksemda. Ikkje minst har ein potensial til å nå ut til andre folk enn ein gjer i øvrige kanalar.

Les også: LinkedIn for bedrifter, kvifor det?

Riktig innhald til riktig målgruppe

Rådgjevar Jørn Mortensen i SIMAS.

Frå før nytta SIMAS kanalar som eigen nettside, Facebook og Instagram.

Men på LinkedIn vil dei snakke til andre folk, med anna type innhald:

– I dei fleste kanalane kommuniserer vi til abonnentane våre som privatpersonar, forklarer rådgjevar i SIMAS, Jørn Mortensen.

– Men på LinkedIn er det mogleg å treffe litt andre folk i eit litt anna modus. Journalistar, politikarar, statstilsette og liknande. Ikkje minst er det ein god plass å drive employer branding med tanke på rekruttering.

Dermed må dei óg tilpasse innhaldet. Dét er noko av det Gasta hjelper med.

Les også: Slik får du fart på LinkedIn

Ein liten dytt frå Gasta

SIMAS hadde lenge tenkt at LinkedIn kunne vere noko for dei, men visste ikkje heilt kvar dei skulle starte.

– Gasta gav oss ein dytt, og det var i grunn fint. Dei oppretta ein profesjonell profil og hjelpte med dei første innlegga. Slik kom vi i gang, og det blei ikkje berre noko vi snakka om å gjere, men noko vi faktisk gjorde, seier Mortensen.

I den nye kanalen informerer dei om kva som foregår i SIMAS, prosjekt og arrangement, korleis dei kommuniserer til innbyggjarane - kort og godt korleis dei jobbar for å nå visjonen “Ressursar på rett veg”. Det er altså mindre fokus på korleis ein sorterer avfall i kvardagen, og meir fokus på å setje SIMAS inn i ein større samanheng.

På kort tid har dei fått godt med engasjement på postane sine, og over 100 faste følgjarar som ønskjer å få jamnlege oppdateringar frå dei. Vi i Gasta gler oss til vidare samarbeid og å sjå kor ferda ber!

Nysgjerrig på LinkedIn for bedrifta di? Vi tilbyr to enkle og greie LinkedIn-pakkar som hjelper deg med å kome i gang.

Ingvild Hagen

Ingvild er digital marknadsførar i Gasta design & kommunikasjon. Ho jobbar fast med mange av kundane våre, og er eksperten vår på digital annonsering.

ingvild@gasta.no

Forrige
Forrige

Squarespace og Vipps?

Neste
Neste

God sommar frå oss i Gasta ☀️