Aktuelt
Har du planlagt markedsføringa for sommarferien?
Ikkje lat nettside og sosiale medium liggje brakk sjølv om dei tilsette er på ferie. Her er det du bør hugse før sommaren.
Sjå søkeorda dine med Google Search Console
Med dette verktøyet kopla til Squarespace-nettsida di kan du sjå kva ord folk søkjer etter i Google for å finne deg.
Lansering akkurat i tide til påske
Vi har fått gleda av å utforme visuell profil og nettside for eit heilt nytt prosjekt i Luster, Sørheim Fjordpanorama.
På plass i nye lokale
Etter ni år “over Idrettssenteret”, har vi flytta opp i tredje etasje på Campus Sogndal, i heilt nyoppussa lokale.
Bli synleg med bedriftsoppføring i Google
Google Min Bedrift gjer at kundane kan finne bedrifta di når dei søkjer etter tenester du tilbyr. Her fortel vi deg det du treng å vite.
Bli synleg i søk med Google Min Bedrift
Google Min Bedrift gjer at kundane kan finne bedrifta di når dei søkjer etter tenester du tilbyr. Her fortel vi deg det du treng å vite.
Gasta er blitt sertifisert Miljøfyrtårn
No er vi endeleg Miljøfyrtårn! Det betyr at vi allereie møter strenge krav, og at vi har forplikta oss til å satse enno grønare framover.
Korleis skrive nyheitsbrev som engasjerer?
Nyheitsbrev er effektivt for å nå folk rett i innboksen. Her gir vi deg 5 tips til korleis du får mest mogleg ut av nyheitsbreva dine.
Tre nye nettsider for Fursetgruppen
Det er godt å sjå at landet gradvis opnar igjen - og at nye restaurantar opnar.
Frå A til Å med ViteMeir
I november opna det nye vitensenteret på Kaupanger. Vi har hatt gleda av å få vere med på mykje av reisa - frå namnevalg, logo og visuell identitet, til nettsider og dekorering av sjølve bygget.
Kva vil påverke markedsføringa i 2022?
Er det noko du bør ta høgde for i året som kjem, er det disse 5 trendane.
Vi tar juleferie til 3. januar
Gasta held stengt fredag 23. desember og i romjula, men er tilgjengelege for våre kunder i support-saker. God jul!
Film i stillingsutlysinga?
Skal du lyse ut ei stilling? Då kan video vere vegen å gå. Sjå to eksempel på prosjekt kor video har gitt gode resultat.
Lansering av tre ganske forskjellige nettsider
Siste veka i november har vi lansert heile tre nye nettsider. Og det beste? Dei er totalt forskjellige.
Desse tala bør du sjå på i Squarespace Analytics
I Squarespace sitt analyseverktøy finn du nyttig statistikk på korleis folk bruker nettsida di. Her gir vi deg våre tips til kva tal det er lurt å følgje med på.
Kva er ein visuell identitet?
Det er i grunnen litt rart korleis ein forbinder visse fargar og symboler med ein merkevare. Men det er nettopp det som er magien med ein visuell identitet.
Bruke emojis i markedsføringa?
Emojis har endra måten vi kommuniserer på, men bør du bruke dei små symbola i markedsføringa di?
Squarespace lanserer ny video-app
Appen skal gjere det enklare å lage små videosnuttar med innhaldet på Squarespace-sida di.